Fam. A. Giraudon
2016
We wanted to thank you for the lovely time we had in your wonderful house in Cublac. Everything was perfect. It was hard leaving it:) We will surely book it again in the future! We have watered your flowers but they were already quite dead when we arrived:( I hope they will survive this very hot summer.

Fam Bergen
Ja we hebben een topvakantie gehad! Wat hebben jullie een prachtig huis met een super mooi uitzicht zeg! We hebben echt genoten! Zelfs de bedden waren super!

Fam Schrauwen
2016
Wij zijn veilig terug thuis na een leuke warme vakantie in huisje Maraval, het zwembad was toppie het uitzicht mooi en we hebben veel dieren gezien vanaf het terras o.a. vos, ree, boommarter, wespendief, haas en vele vlinders en vogeltjes de kinderen vonden het super.

Fam Zuijdendorp
Wij hebben hier een fijne tijd gehad in jullie mooie en ruime vakantiehuis.
We waren op de aankomstdag nogal vroeg, zo rond 1 uur, maar we hadden Antoine eerder weten te bereiken en die stond klaar om ons te ontvangen. De weersomstandigheden wisselden nogal, in de eerste week hadden we kouder weer met regenbuien, maar toch nog gelegenheid om mooie stadswandelingen te maken in Perigueux en Sarlat, en hier in Terrasson de markt te bezoeken.
Deze week was uitgesproken warm met temperaturen boven de 30 graden, zodat we fijn verkoeling in het zwembad konden zoeken. Gisteren was de temperatuur weer wat gezakt, en zijn we een trip naar het kasteel van Hautefort gaan maken, met op de thuisreis een omweg via St. Robert en Brignac om van het mooie landschap te genieten. Eerder deze week gingen we op bezoek in Brive, maar dat viel toch een beetje tegen, niet echt een gezellige stad.
Woensdag gegeten bij Le Vieux Cantou, prima. Verder natuurlijk veel tijd doorgebracht op het terras, altijd wat te zien in het dal en aan de overkant.

Fam. J. Deloof
2015
We zijn net thuis van een onvergetelijke week in jullie huis Maraval. Zowel de kleintjes als de volwassenen hadden het naar hun zin!

Fam. H. Lardinois
We hebben een fijne vakantie gehad in jullie huis.
Het is een fijn huis, leuk ingericht en van alles voorzien. Heerlijk was het in het zwembad.
Het weer varieerde van 18 graden tot 38 graden. We hebben marktjes bezocht, Sarlat, Rocamadoor, Lascaux et.c.........

Fam. K. Brakke
2015
We zijn inmiddels weer thuis na een mooie week. Het was een mooi huis en de faciliteiten waren ook prima voor elkaar. Ook een fijn zwembad en barbecue.
Alleen het weer viel wat tegen. De meeste dagen was het eigenlijk net niet warm genoeg om lekker te zwemmen en te zonnen. Maar aan de andere kant, door dit weer hebben we wél mooi stadjes kunnen bezoeken als Montignac, Rocamadour, St Robert etc. Ook hebben we de druipsteengrotten van Padirac bezocht, fantastisch. Er hingen ook 'aardige' schilderijen aan de muur. Gezien de initialen zou het me niet verbazen als die geschilderd zijn vanuit uw hand;)

Fam. T Noppen
2015
Ondertussen zijn wij terug thuis. We hebben een heel leuke vakantie gehad in Maraval! Genoten van het zwembad, het uitzicht en het goede weer (soms mss iets te warm, maar daar gaan we zeker niet over klagen)...

Fam Honders
2014
Wij hadden een verblijf van 2 weken in dit huis: we hebben twee weken genoten, heerlijk! Het is een zeer ruim huis met ruime slaapkamers en een goed ingerichte keuken. Het huis was bij onze aankomst netjes en schoon. Ook het zwembad was keurig verzorgd en werd regelmatig bijgehouden tijdens ons verblijf. Het uitzicht vanaf het terras is in één woord geweldig!
De kontakten met de eigenaar zijn heel prettig en vriendelijk verlopen, de e-mails werden altijd snel en correct beantwoord. Het huis ligt in een rustige omgeving en toch redelijk dichtbij het dorpje Cublac. Grote supermarkten vind je in Terrasson, met de auto 5-10 minuten. Voor een snelle hap is er ook de McDonald.
In de omgeving is er genoeg te doen, de volgende plaatsen zijn aan te bevelen voor een bezoek; Perigueux, Sarlat, Domme, Kasteel Hautefort, Rocamadour en Le Gouffre de Padirac. Als u de grotten van Padirac hebt bezocht dan moet u op de terugweg even langs het plaatsje Collonges-la-Rouge rijden, een bezoek waard!!
september 2014

The Swift and Brook family
2013
The Swifts and the Brook families would like to say a big thank you for allowing us to stay at Maraval for our holidays. The house and the view where both wonderful and both families enjoyed the stay greatly.
We had a great holiday and really great weather and Antoine looked after us well, so again a big thank you and hope we can again visit another time and will also tell our friends and maybe put some more business your way!

Fam. Huenestein
Fam van Klompenburg
2013
We hebben genoten van jullie huis, het uitzicht, de omgeving, de mooie stadjes, marktjes.
De jongens hebben zich vooral vermaakt in het zwembad.

Carine & Olivier Fery
2012
De retour chez nous, nous avons passé d'excellente vacances dans votre maison.
Maison très agréable, spacieuse , temps superbe , ballades , visites , piscine bien sur ... tout le monde en a bien profité ! les grands comme les petits ! Nous avons même aperçu une biche les derniers jours !!!!! au petit matin !!!

La région est très belle ... il faut plus que 15 jours pour visiter les alentours ! Nous avons eu , tout comme vous , un vrai coup de coeur pour cette région.

Nous avons remarquer les tableaux dans la maisons .... est-ce vous qui peignez ces tableaux ? ils sont très beaux.

Martine van der Klis
2012
Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in jullie prachtige huis.
Wat een fijn huis hebben jullie, van alle gemakken voorzien! Wij voelden ons er meteen thuis. Fijne bedden, een goed uitgeruste keuken en een smaakvol ingericht huis met lekker zittende meubels en prachtige schilderijen.
Buiten hebben we genoten van het zwembad met ligbedden. Aangezien het soms best warm was, vonden wij het prettig dat er grote parasols en een overdekte terras waren. De trampoline viel erg in de smaak bij de kinderen.
Tel hier een mooie omgeving waarin er veel te doen is bij op en je begrijpt dat wij een top vakantie hebben gehad! Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en het beschikbaar stellen van jullie huis.

Familie Geiregat en Lemeire
2011
Wij hebben een leuke vakantie gehad in jullie huis in Cublac.
Alleen het weer zat ons niet mee. Van het zwembad hebben we dus niet veel kunnen genieten. Het huis zelf is super, zeer ruim en van alle confort voorzien. De bedden zijn prima. We hebben Perigeux,sarlat en Terasson(de markt) bezocht. Het resaurant ' le vieux cantou' in Cublac is een echte aanrader.
Wij overwegen om nog wel eens onze vakantie in jullie huis door te brengen en hopen dat de zon dan van da partij is.

Hans en Betty Bogaarts
Frits en Brigit Roelse
Rob en Linda Spee
Julia, Jinthe, Thomas en Eva.
2011
Wat een fantastische villa hebben jullie daar. We hebben met z'n allen enorm genoten van het comfort, het uitzicht en het zwembad.
Natuurlijk ook diverse uitstapjes gemaakt: naar het aquarium in Le Bugue, Sarlat, en talrijke andere plaatsjes. De markt bezocht in Terrasson (2x), en gezellige terrasjes. En dan niet te vergeten: le 14 Juillet.
We zijn 'savonds om 23.00 uur naar Terrasson gegaan om daar van het vuurwerk te genieten. Ook de thuisblijvers (dochters + kleine kinderen) hadden vanuit de villa een prima uitzicht op het gebeuren. We waanden ons in de menigte mensen, echte Fransen en hebben de Marseillaise uit volle borst getracht mee te zingen!
Kortom, het was geweldig.

Dan heb ik nog niets over het weer gezegd. In een woord geweldig! Op de TV zagen wij de beelden vanuit Nederland. We hadden echt medelijden met de mensen die kampeerden. Wat een regen! Wij hebben eenmaal een flinke bui regen gehad, die 'savonds begon en de hele nacht duurde. Dat was een welkome afwisseling, want het was erg warm. Daarna weer pure zonneschijn. We hebben het dus erg getroffen met alles. Tenslotte weet je niet wat voor soort huis je precies huurt. Dat heeft onze verwachtingen beslist overtroffen. Er is niets negatiefs te melden.

Wij hopen in de toekomst, als de omstandigheden verder gunstig zijn, uw villa weer te mogen huren.
Ongetwijfeld gaan jullie ook weer (binnenkort) naar dit geweldige huis. Wij wensen jullie nog vele aangename verblijven aldaar.
En o ja, last but not least, wat een prachtige schilderijen hangen er. Zeer kunstzinnig.

Peter de Maeyer - 2010 Vooreerst onze beste wensen voor het nieuwe jaar. Wij hebben enorm genoten van ons weekje vakantie in uw mooie vakantiehuis.

Het weer was bovendien zeer goed.
Evelien Eijkemans - 2010 Het huis is echt supergoed bevallen! Het was een heerlijke afsluitende week van onze vakantie in Frankrijk! Het huis is echt super comfortabel en van alle gemakken voorzien. Ik vond het ook heel gezellig ingericht we voelden ons dan ook direct 'thuis'. De kinderen hebben veel plezier in het zwembad gehad en regelmatig op de trampoline gesprongen. De omgeving was ook mooi en het uitzicht bij het huis natuurlijk geweldig!

We hebben een geweldig vuurwerk in St. Leon sur Vézère gezien en zijn naar chateau de Hautefort geweest verder het chocolademuseum en de markt in Terrasson bezocht. Er zijn nog veel meer dingen te zien in de omgeving maar we vonden bij het huis zijn ook erg prettig en de kinderen willen liever niet zo veel op pad. Dus misschien nog een andere keer weer terug komen?
Fam. Van Laere-de Smedt - 2010 Onze vakantie in Cublac zit erop en we hebben er een heel aangename tijd doorgebracht, mooi huis, mooi ingericht, mooi zicht op Terrasson en prima gelegen om de streek te verkennen.
De uitrusting was meer dan voldoende en het comfort prima, kortom, we hebben samen met het gezin genoten van het verblijf.
Petra Tack - 2010 Het was het tweede jaar dat we onze vakantie doorbrachten in Maraval.
Het was ons vorig jaar zo meegevallen dat we toen reeds beslist hadden om terug te keren.

Het huis biedt ons alle comfort, veel ruimte en dus ook de nodige privacy voor als je met meerdere gezinnen gaat.
Met het mooie weer hebben we volop kunnen genieten van het zwembad. De kinderen wisten nog niets af van de trampoline en vonden het een superverrassing. We hebben kunnen genieten van het zwembad en op de 2 minder zonnige dagen hebben we een mooie wandeling gedaan (prachtige omgeving) en de markt in Terrasson bezocht. Daar hebben we net als vorig jaar heerlijke oesters gekocht.

Wij hebben met onze familie echt genoten van de rust en het samenzijn.
Arnout, Sylvie, Steije, Mauk en Lumein Hillewaert-De Vriese uit Zelzate (België) - 2010 We beleefden een heerlijke vakantie in vakantiehuis Maraval.
Mooi huis, voorzien van alle comfort, prachtige schilderijen trouwens.

We hadden 14 dagen schitterend weer.
Een plons in het zwembad af en toe was heerlijk verfrissend.
We genoten van de grazende "Limousin"koetjes en de zwevende roofvogels in een rustige omgeving.
Een kanotocht van Thonac naar St Léon sur Vézère was een ware belevenis voor onze kinderen.
Het prachtige vuurwerk op de quatorze juillet was een leuk extraatje.
Slenteren op de markt op zoek naar allerlei snuisterijen en daarna heerlijk genieten van een glaasje wijn op een terras.

Kortom een vakantie van puur genieten.

Petra Tack - 2009 Het huis voldeed aan al onze verwachtingen. Lekker ruim, zeer mooi zwembad, prachtig uitzicht, rustig gelegen en toch dichtbij de winkels voor de boodschappen. De keuken was zeer mooi en goed uitgerust. Servies enzo.. was ruim voldoende aanwezig.
Ik had voor mijn zoon een aantal spelletjes meegenomen maar eigenlijk was dat niet nodig want in de kast lag er voldoende. Zelfs de petanqueballen en de badmingtonrakketjes (die ik vergeten was) lagen er. Er was zelfs een echte kinderkamer !! waar de kinderen alletwee zalig geslapen hebben.
Iedereen trouwens. Wijzelf hadden al een boxspring bed maar nu is mijn schoonbroer ook overtuigd. Zijn oude bed moet weg en hij wil ook een boxspring.

Aangezien we maar een weekje daar waren en we prachtig weer hadden, hebben we vooral genoten van het zwembad en het buitenleven. 'S middags een stukje brood met wat kaas en wijn. heerlijk. We zijn enkel naar de markt geweest op donderdag (lekkere verse oestertjes gekocht).

C. De Ryck - 2009 Wij hebben erg genoten van onze vakantie in uw vakantiehuis in Cublac. Allereerst wensen wij u ook nog eens uitdrukkelijk te bedanken voor de aanwezigheid van het kinderstoeltje : dat was een hele hulp ! Ook de routebeschrijvingen en de tips op internet waren zeer duidelijk en kwamen goed van pas.